Kaatsu træning

Svært ved at finde tid og motivation efter at have oplevet at resultaterne udebliver? Svært at komme ud af en dårlig spiral efter en skade eller overbelastning ?så er Kaatsu noget for dig!

Fordele ved Kaatsu er mange! her vil jeg lave highlights over for nogle af, de vigtigste:

  1. Kort træningstid
  2. Lav belastning
  3. Skånsomt træning mod led og sener
Når du laver Kaatsu træning:
Ifølge evidens og nyere forskning opnår du !
  • Sikker vægttab
  • Fordelagtig påvirkning af kredsløb (cardio)
  • Hurtige resultater (3-6 uger)

P.T. KAATSU

  1. Personlig træning 1×60 min pr.uge
  2. Opstartssamtale
  3. Personlig træningsplan
  4. Kropsanalyse måling
  5. Opfølgning og retest


Kaatsu er ikke kun en træningsform , kaatsu er en ny livstil med forungelse og gode resultater skabt på rekordtid

DU OPNÅR

  1. Rekord Hurtigt muskelvækst
  2. Lavt belastning på led af sener
  3. Kardio-vaskular træning/øget fedt forbranding

Hvis du er skadet:

  • Træningsmetoden accelererer skadesheling
  • Hurtig øgning muskelmasse og styrke

Fordel :Øjebliklig træning og udtrætning af både af type 1 og type 2 fibre(både udholdende og eksplosiv træning)

Komlet helkropstræning med Kaatsu inkl påsætning/afsætning af Kaatsu bælter samt tilføjelse af trykket varer mellem 35-45 min .Dvs. ca. det halve tid af klassisk og tung styrke træning .

Følelesen af vitalitet og overskud.

Se links til forskning

%d bloggers like this: